Godmorgon!

Jag sitter och tittar på biljetter till Paris, en tanke har slagit mig att det kanske kan vara mysigt att fira nyår vid Eiffeltornet tillsammans med sin käraste! Priserna ligger runt 9000 kr för 3 nätter. På något sätt känns det som om lika gärna kan åka till ett varmt land för dubbla priset, en vecka! Eller varför inte spara ännu mer och vara hemma i Stockholm? Jag vet inte hur vi ska göra men vi har semester och något måste vi hitta på. Jag kan inte vara ledig mer än två dagar innan jag får fnatt!

Snart ska jag tillbaka till jobbet, och träffa dem bästa! I kväll blir det lite städ här hemma, så att jag slipper göra allt på min lediga dag i morgon. Då ska vi också på julmarkanaden som öppnade i gamla stan i dag. Det är så härligt att bara gå runt och titta på allt julit, som även doftar så gott. Jag vill hålla en vram choklad med marshmallowsi handen i morgon och njuta av vinterns FINA stunder..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0