Lite blandat

Snart är det slut på denna vecka också. Och man kan ju nästan tro att jag jobbar ihjäl mig eftersom uppdateringen här är så gles. Men det har jag inte, inte den här veckan! I tisdags jobbade jag dock 12 timmar men det var ju för att vi släppte Lanvin kollektionen. Som för övrigt var riktigt grym! På jobb fronten har dte inte hänt så mycket förutom att alla går och väntar på ett schema för nästa år. Får man ens vara kvar?. Det är frågan alla ställer sig just nu..
Annars har jag inte gjort så mycket. Jag myst med min kära man! Har varit på bio och middag med Fadi, filmen var super bra berättar mer en annan gång, för just nu kommer jag inte ihåg namnet.. I går fick man ju lön så jag har shoppat en del julklappa, nu är det bara hälften kvar! Jag ska åka iväg till Kista nu ochs e om jag kan hitta på något mera. Sen blir det jobb i fem timmar och efter mina vänner, så är jag ledig en hel helg! Inget jag själv vill men ändå finns det inte jobb så finns det inte...
Nu måste jag springa till bussen, Jaime har "råkat" ta sönder vår dator så jag har inga bilder att bjuda på just nu! Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0