Lycka


Ibland glömmer jag bort hur lyckligt lottad jag är. Det är lätt att vardagen blir gnällig och att man bara gnager i det som gör en olycklig och bitter. Men när jag kommer på sig själv i dem där negativa tankarna så märker jag genast att det är så mycket mer som gör mig lycklig och avslappnad än tvärtom!
Jag är så tacksam för dem vänner som jag har runt om kring mig, vi har gått igenom så mycket tillsammans och banden mellan oss blir bara starkare och starkare. Jag tror på riktigt att det kommer vara vi fem hela tiden.. Något som gör mig mer lycklig är att jag hela tiden träffar nya värda vänner att dela minnen och kärlek med. Jag har ett fantastiskt roligt jobb som jag älskar, jag känner mig verkligen motiverad och glad när jag ska gå och jobba. Sen har jag en liten men underbar familj som jag älskar över allt annat, det bästa som finns är när vi får tid att träffa varandra. Jag har även en tilll liten familj från min älskade pojkväns sida som jag också älskar otroligt mycket och som gör mig lycklig. Och inte minst har jag min More som gör mig så lycklig. Han får mig att känna mig tillräcklig avslappnad och alldeles kär!


Chile 2010


Och med det mina vänner säger jag trevlig kväll och god natt!


Btw. Jag utförde mitt första träningspass för den här veckan. 1 av 3 alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0