No carb månad!

Nu kör vi, mycket träning, nyttig mat. Fettet ska bort och kroppen ska bli fast!! Jag ska försöka undvika snabbat kolhydrater så bra som möjligt och äta mer bulgur, bönor och sånt.  Förut åt jag hellre bulgur än ris men nu har jag kommit in i en dålig period så jag måste ändra på detta. BUMS.

Angående min och Jaimes efterlängtade semester, så verkar det inte bli något.. Vi har helt enkelt inte råd. Kanske så åker vi på en sista minuten, någonstans till solen. Eller så har vi bara semester och rår om varandra hemma i Sverige. Tänk vad mysigt det kan vara att åka bort under vintermörkret till ett hotel med brasa, mysa under filtar och dricka gott vin i några dagar. Jag tror att jag kan övertyga mig själv om att värmen från solen kanske inte behövs iaf..

Frukost. Äggröra av två ägg, keso, tomat och paprika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0