Snart, början på en ny vecka!


Veckan har gått otroligt fort måste jag säga. Jag har hunnit med en jädrans massa grejer. Mycket jobb, shopping, middag med älskling och svärmor, massa film, bio med dem bästa, Adidas utförsäljning, och en utgång med jobbet. Men en sak har jag missat helt är träningen så den här veckan ska jag straffa mig lite extra har jag tänkt med träning MINSt tre gånger. Det går säkert bra med tanke på att jag har nya fräscha kläder och skor att träna i.

Veckan kommer troligen gå snabbt denna med. På jobbet pyntas det för fullt för ny säsong och jul! Tiden går så fort jag får nästan panik. Ingen resa är bokad och heller inga julklappar. Jag vet inte hur den ska gå. Som ni säkert märker så gillar jag inte att tappa kontrollen.



Nu ska jag fortsätta med söndags myset i väntan på min kära man. Vi ska äta god middag och mysa hela kvällen. För vet ni vad? Vi firar tre år och 4 månader i dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0