En dag kvar sen får man lön!

Jag vaknade upp med värsta energin idag, trots alla vinglas slank ner igår kväll hemma hos Nicole. Hennes nya lägenhet var verkligen perfekt för henne. Och det kommer bli super när det är färdigt tror jag. Vi hade jätte trevligt alla tjejer med vin och ost. Meningen var att tjejerna sen skulle dra ut men klockan tickade vidare och vid två tiden var det dags för mig att dra med hemåt, Nicole för att sova, och restretande för att efterfesta hos Hedvig och Akil.. Nu ska jag snart iväg och jobba. en här veckan kommer säkert gå ganska fort, man får ju lön. Sen så kommer mamma och syster till Stockholm på torsdag. Det innebär också att jag får mitt fina guldarmband! =)

Den inbyggda loft sängen var verkligen jätte jätte fin, och passar perfa med Nicoles stil i lägenheten.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0