I have no time...

Skylle synas på min blogg för ett par dagar sen.. 
Jobbet håller på att ta över mig, men jag har ingen annan än mig själv att skylla.. Jag lovar mig själv att lugna ner mig och jag ska det. När den här månaden är slut. Jag lovar det.
Nu är jag i alla fall hemma från ännu en dag på jobbet. Jag glömde min plånbok hemma, det märkte jag när jag skulle ta bussen till jobbet i dag.KUL. Så det blev alltså ingen lunch, eller den jag hade tänkt köpa hem från ica. I stället fick jag smsa bussbiljetten och leva på en banan och te till middag. Så nu har jag gjort en pinsam sak. Jag har beställt hem en pizza! Sånt som bara ensamma människor tycks göra. Men så är ju fallet jag är ensam just nu och i kväll. Så en pepironi pizza det unnar jag mig denna lördagskväll. Jag hoppas den kommer bara så att jag inte blivit luras av hemsidan jag hitta genom google.se. Jag lovar att varna er annars =)
Jag ska slå mig till ro nu och titta på ett par avsnitt av true blood i väntan på min pizza. O jag är så glad för att jag tog ledigt i morgon känner ingen stress i kroppen längre, den vet att den får vila snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0