Min mysiga dag

Nu har mamma, syster och "pappa" Danne precis dragit sig vidare till bålsta. Dem kom till Stockholm igår kväll och är här över helgen. Dem vuxna och "mogna" ska nämligen åka på kryssning i morgon, så jag ska vara barnvakt till syrran och små tjejerna. I helgen kommer även Jaimes syskons barn, så jag tänkte slå på stort och fixa en mini haloween fest år ungarna. I dag har jag jobbat hårt på lagret och vi rockade verkligen! Fan vad vi var grymma! Efter jobbet träffade jag upp min saknade familj+pojkvän och så gick vi till Olary´s och åt lite mat. Där fick både jag och syster ett litet "mini" firande av våra födelsedagar. Med paket och allt. Jag fick mitt efterlängtade berlock armband i guld, som är helt unikt. Dem har nämligen special beställt det. Just nu finns det bara en berlock med ett diamant hjärta. Så det finns plats för samlar berlocker. Sen fick jag en chanel badduk och en lancome läppglans samt smink väska. Jag är super nöjd! Syrran fick en vinter jacka av mig och Jaime, samt byxa och tröja och sin första BH!!! Mamma och Danne hade köpt en ipod.


Efter Kista så tog jag möjligheten av att ha bil och åkte och storhandla på willys sen som tack fick dem en myssig fika här hemma hos oss. Nu är jag död. Meningen var att jag skulle städa lite inför i morgon och även fixa i min garderob men jag orkar inte. Jag vill bara slöänga mig i soffan och glo på tv tills att Jaime kommer hem. Men fan vad jag skulle behöva rensa bland mina kläder. Nu när jag har världens bästa jobb på H&M så känns det som om jag bara använder mina plagg en gång sen så är jag trött på dem..


Här är lite av mins senaste shopping, som jag handlade i går med söta Jasmine efter jobbet igår.


Kofta fom H&M (som på bilden är skitig efter en dag på lagret) 199kr Halsband H&M 149 kr.

Basline från Åhlens märket frk 149 kr

Kofta som verkligen inte har en rättvis bild för 299kr märket frk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0