Tack och lov det är fredag!

Haha tog det på Svenska jag... Men fan vad skönt det känns med helg! Jag har inte varit ledig på evigheter känns det som, och det har varit full rulle på jobbet. Inte en lugn minut sedan ny öppningen faktisk. Så jag känner verkligen att jag förtjänar den här lediga helgen jag har framför mig. Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan och håller på med lite sen middag. Sedan blir det några avsnitt av True blood som min kära pojkvän ladda ner åt mig. Tänkte även unna mig lite hemma spa. Så som ansiktsmask och fina naglar. Inte nog med det, så har jag även varit hos frissan idag och fått lite lyster i håret. Sen har jag hunnit med en sväng på SATS och även en lunch date med amore. Inte illa va? I morgon blir det sovmorgon, det jag inte haft på evigheter. Samt en tripp till Barkarby, willys och sen utgång..
Bilder på hår kommer kanske upp i morgon eller på söndag med festbilderna från lördagskvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0