Det är kul att jobba när man har saker att se fram emot!

Dålig uppdatering, jag vet. Hinner inte med mycket nu, är helt insatt i min nya tjänst på H&M som lageransvarig. Och efter jobbet så ser jag ju till att hitta på saker som får mig att orka jobba så jädra mycket. När man gör saker efter jobbet känner man sig genast bättre och att jobba blir då inte lika jobbigt. Så i dag träffade jag upp Hanna och lilla Liona som hade blivit så stor. Vi tog en fika medan hon sov sen så lekte vi i labyrinten på kids court i Kista. det var trevligt o träffa dem igen. Denna gång dröjer det inte lika längte tills nästa gång. Vi ska träffas på fredag o äta sushi hos pappa Fadi. Nu är jag ny rakad och färdig skrubad, så nu ska jag hoppa i säng och dricka te. I morgon ska Jaime dra upp mig på en joggingtur kl 09 FAST jag börjar 15. det är väl lika bra att börja vänja sig...
Det här var 16 månader sedan, tänk vad tiden går fort.. Snart är det vår tur också. En dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0