Det börjar närma sig

Snart fyller jag år, mindre än en vecka kvar nu.. Hade lite ångest i början av veckan för att jag inte hade en aning om vad jag ville göra.. men nu så har jag bestämt mig att det blir en mysig stund hemma hos oss med god mat och tårta. och vem vet i slutändan kanske vi drar ut och festar iaf. Jag hoppas att det blir bra. Inte som mig 18 års dag som slutade i tårar och kalabalik. Men jag tror inte det vi alla har mognat en del sen dess...
Vaknade onödigt sent i dag och känner inte alls för att dra o jobba 15-20 passen känns rätt onödiga och jobbiga, eftersom man inte har någon rast eller nått.
Påtala om jobbet ni har väl inte missat att H&M har 100 kr rabbat på ALLA jeans..

Kommentarer
Postat av: Nicole

Va fina vi alla tjejor är <3 :) looove

2010-09-09 @ 00:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0