Fimpa ciggen nu!

Ett fota på mig, som jag gillar skarpt, tagen från Kim Engström min egna fotograf!


Jag har ju inte varit så duktig på att fimpa cigaretterna, på ett bra tag nu. Men nu var det dags att ta tag i det igen. Jag älskar ju att röka men självklart så vill jag inte bli skrynklig allt för tidigt. Nu är jag 20 år och det är dags att börja tänka efter. så tänkte jag i dag när jag la ciggen på hyllan! detta innebär dock inte att jag på självaste allvar tror att jag aldrig kommer ha en cigg i min mun igen. För det kommer jag garanterat. Jag vill bara bli av med den här dumma vanan att alltid ha en cigg i munnen, så fort jag sitter på en ute servering, så fort jag går utanför porten, så fort bussen är sen, direkt efter kaffet eller maten... Ja ni förstår nog vad jag menar? Jag vill att cigaretter ska vara något jag bara har med att göra då och då! På semestern eller kanske på festen. Men tills att vanan är borta så säger jag hej då till alla cigg!!


Dag nummer ett har gått helt OK, jag tuggar mer gummi och är sugen på fööör mycket saker. gymkort är ett måste nu..



I morgon så kommer bilder på mina fina presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0