Hårborttagning med IPL

Igår efter jobbet var jag helt slut. Jag ville bara lägga mig ner helt utmattad på golvet i Kista galleria och vakna i min säng. Men det går ju bara i fantasin, istället begav jag mig in i H&M som kund och shoppade massor av presenter till Jaimes fina släkt i Chile. Judith (jaimes mamma), ska nämligen ska dit på söndag, och jag ville så klart ge lite fina kläder till dem. Här i Sverige är ju H&M en självklarhet nästan alla handlar ju på H&M någon gång ibland iaf. Där finns det inte ens, så H&M är eftertraktat i Chile, folk åker till Spanien för att handla på H&M, har jag hört..
Hur som helst nu ska jag snart bege mig till en konsultation för hårborttagning, dum som jag var rakade jag mig igår så det kommer vara ganska meningslöst att gå dit, eftersom dem vill se min hårväxt och bedöma hur många behandlingar som krävs. Men men ibland är man efterklok.. Sen blir det jobb för min del men bara 5 timmar, de är skönt!

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-17 @ 23:59:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0