Helgen, planer, bilder

Jag är jätte nöjd med helgen som var och jag hoppas på fler lika mysiga helger framöver! Nu när det är kallt och grått ute finns det inget bättre än att umgås med sina vänner dricka vin och prata om allt möjligt. Hemma kvällar som ute kvällar, allt handlar om vilket humör man är på right? Men nu är det slut på allt gott som jag har begär på. cigaretterna är borta och likaså ska jag bli av med kolhydraterna. Varför? Jo för efter all mat i helgen som jag bara tryckte i mig så har jag gått upp ca 3kg. Jag vet inte om vågen lura mig eller om det spelar så stor roll när på dagen man väger sig (jag brukar alltid väga mig på morgonen), men i dag blev det nu på kvällen. Men dte borde väl inte skilja så mycket för det? Hur som helst jag var nöjd när jag låg på 58 kg och jag vägrar låta mig stanna på 63 igen.. Så bort med pirogerna och det andra goda som väntar i kylen. Nu räcker det.
På måndag blir det att köpa träningskort också. Vet bara inte vart, det kommer nog bli det gym som jag får bäst erbjudande på.
Här är lite bilder från lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0