I går var det fest, i dag strejkar jag.

I går hade jag ju min efterlängtade födelsedagsfest. Mina allra sötaste/närmaste vänner var så klart bjudna och bonus på det även en del av Jaimes vänner. Vi var ett ganska stort gäng med andra ord. Min kära pappa Fadi hade ordnat med all mat, och tur hade jag att Mathilda och Kim kom i samma veva som maten. Annars hade jag nog inte fått upp allt till lägenheten. Det fanns allt som jag ville ha, sushi, meza rätter, piroger och mycket mer! Kunde inte mer nöjd än så när det gäller maten iaf.. Fick även en hel del fina presenter, som jag ska fota och lägga in. en underbar ring från tomas sabo från Kim och Mathilda, ett jätte fint armband från Hedvig också av samma märke, böker av Janice, en personlig tavla på mig och Jaime i förstorning och Jojo och juan och lite till! Tack så jätte mycket för allt fint!

Utöver maten och gåvorna så hade jag en jätte trevlig kväll/natt. Det fanns gott om dricka så det kunde lätt spårat ur, men jag är glad att det inte gjorde det. Bästa födelsedagen på länge!! Dessväre så glömdes min kamera bort så jag har inte ett ända foto. Men det har Kim, så dem kommer. Nu ska jag återgå till en bajs serie som ag råkat fastna i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0