Jag går att köpa... Sorry men det är så bara.

Wiiihoooo!!
I dag är det min dag, för 20 år sen kl 00:35 så föddes jag på Karolinska sjukhus. Jag var tydligen en jobbig prick! Tog ca tre dygn för mamma att trycka ut mig trots att jag var såå liten.
Min dag i dag förväntas inte bli särskild speciel jag ska åka till jobbet nu, som vanligt och sedan åker jag hem. Jaimes mamma har lovat o göra chilenska piroger och jag vet att min mami har något skumt på gång.. Hon ringde Jaime, när händer det annars liksom??
Föresten jag har världens bästa pojkvän. Fick min älskade skin jacka från Kenzas kollektion, och ett par gummistövlar från Viking. Jag looovar presenter kan köpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0