Jag ska börja träna på riktigt nu.

Jag ska börja träna, i dag vaknade jag med värsta kicken av att börja träna. Jag måste bara prata lite med jobbet och se om det kanske finns några avtal med gymmet så man får lite rabatt. Varför inte bli duktig på gymmet samtidigt som man fimpar ciggen? Dessutom så blir man ju så jävla tjock när man slutar röka för att man är sugen på skit hela tiden. Då är det lika bra att börja träna så att man tänker på vad man äter också. I alla fal lite grann.
Jag blev till och med så motiverad att jag känner att det är viktigare att komma i form på kroppen innan ett par snygga bröst opereras in. Annars kommer ju brösten dominera mig och inte tvärtom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0