Jobb maraton men ända plats för kärlek och vänner...

Det är ett ständigt tjatande om jobb i mina inlägg, men det är ju faktiskt så att under största delen av dagen, så är jag på jobbet. Och det lugnar inte ner sig till helgen heller. Utan jag har ett litet jobb maraton framöver. Från den 20 september fram till 2 oktober är jag inte ledig en ända dag.. Jobbigt men jag tror att det är värt det i slutet av månaden! Ser till att göra trevliga saker i alla fall. Igår så träffades alla tjejer hemma hos Kim för god mat, snack och Solsidan+ Idol. En jätte trevlig kväll med andra ord. Nu längtar jag bara till lönen så att jag kan köpa mitt träningskort, fixa håret och handla lite fina kläder!



Juste!
Glöm inte bort ny öppningen på H&M i Kista på fredag. Dem hundra första kunderna får en överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0