Kan inte bli mycket bättre..

Jag har haft en jätte mysig fredag och den bara fortsätter! Dagen började på det allra bästa sättet- i min pojkväns varma famn. Sen hämtade Hanna upp oss för att åka till Coluseum och äta lunch. Jag och Hanna bestämde att vi skulle det i onsdags då vi båda blev otroligt sugna på sushi. Så jag, Jaime, Liona och Hanna njöt av en underbar lunch tillsammans innan jag var tvungen att åka och jobba.. Och nu sitter jag åter hemma, äter en kycklingsallad som jag mixa ihop. Snart väntar två filmer på mig, köpte med dem hem i dag. Det blev Djävulen bär prada, och Under Toscanas sol. Den förstnämnda har jag redan sätt men jag gillar den, och den andra finns i bokform och jag har hört att den är jätte bra. Jag jobbar imorgon och därefter ska jag hem till Rodde på födelsedagsmiddag så jag kände för en lugn fredag, trots att Jaime fråga om jag ville med ut..
Love Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0