Nu är det dags för fredagsmys!

Jag drömde knäppa drömmar i natt, drömmar som var rätt obehagliga men av någon anledning så ville jag stanna kvar i drömmen och veta vad som skulle hända. Jag minns att jag drömde två drömmar, i båda blev jag jagad. Ena drömmen drömdes som i en saga alltså i "jag" form. Det kändes skönt för då blev det inte lika verkligt även om flickan i drömmen såg ut som jag.. Jag hatar när drömmar bara bryts, ni vet när man ska få se slutet, klara jag mig eller inte? Så ringer väckarklockan.
Vaknade trots skumma drömmar upp på ganska så bra humör, det är fredag och det är helg! Jag jobbar bara på söndag så det känns jätte bra. I dag lutar det åt att jag ska hem till Hedvig, vi ska dricka lite gooda drinkar och baka pizza. Jag behöver en mys fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0