Stress stress stress!!

Det är bra stress just nu, folk säger att man inte ska stressa men jag kan inte låta bli. Det finns så mycket just nu. Men jag ser fram emot helgen då är jag ledig, och jag har bokat upp lördagen med Hedvig i alla fall. Det finns inte mycket att skriva om den här helgen jag jobbade och hängde mest hemma. Lite nytt har inhandlas men det visar jag upp vid ett senare tillfälle... H&M har också haft sin ny öppning,d et var bland det roligaste jag varit med om (i jobb väg)  Vdn Karl-Johan Persson och Sverige Vdn var där och höll tal. Det blev champagne och snittar. Hög musik och kö ända ner till McDonalds. Så nu är vi den snyggaste H&M butiken i världen.
Skriver mer sen nu måste jag springa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0